Thursday, April 21, 2011

saya.dengupanjantung

Itu adalah heartbeat.my. Oh, sila rujuk banner colour hijau dekat atas tu. Ya, itulah yang yang sedang kita bahaskan di sini. Kalau nak tahu heartbeat tu apa, cuba letak tangan di dada. Bukan pada breast ok. Ada rasa dup dup tak? Itula heart beat.

Eh, heartbeat.my bukan yang tu tapi kalau nak tahu klik banner kat atas tu. Automatik you guys akan dibawa ke web tu. Mula-mula I tengok macam web penjualan barang-barang macam web yang lain tapiiiiiii bila tengok apa yang diorang jual rasa macam nak beli lah satu.

Banyak sangat item yang cute dan best sebab contoh t-shirt yang dia jual boleh letak message kita. Oh! Bestnyeee..Yang lagi best, harga dia tak melampaui batas. Just nice. Nak t-shirt!.

And mug! I ada satu mug yang tertepek muka I dengan my lovely friend. Dia hadiahkan sempena hari lahir. Cantik sangat. Tapi tak boleh la guna untuk letak milo. Sayangg.. And kalau rasa nak bagi dekat guru besar mug macam tu and malas ke pasar seni atau apa-apa pasar order je kat situ.

Hey, tau apa yang super best? Ada cermin juga. girls memang akrab dengan cermin. Pantang jumpa cermin sure nak toleh. Tengok tudung la, bedak la. Huh. Tidak dapat dinafikan. And boyfriends, please, kalau rasa awek korang hantu cermin apa kata hadiahkan dia dengan cermin yang ada gambar dia sendiri. Pastikan gambar yang paling cantik. for sure, lepas tu dia tengok gambar tu je tak tengok dah cermin.=p

And banyak lagi items best....go and check sendiri ok.=p

No comments:

Post a Comment

Time kasih sebab komen!