Friday, February 25, 2011

All mixed: ROJAK

Past few days, something happen !

So, I berehat dari menulis dan blogwalking. Hey, Im not doing blogwalking for nothing. For sure lah nak usha pakwe hensem. Eh, bukan. I found a few belog-belog yang " I suka apa yang diorang tulis dan cara penulisan itu dipersembahkan". Its not easy unless dah memang kau ada genes yang akan diekspreskan sebagai pandai menulis. Oh..jeles.




it start with DNA-genes-chromosome

Ini bukan belog Pengekspresan gen so bukan nak cerita pasal gen. Tapi kalau ada yang berminat boleh tanya. Hikhik... I wish i have a can-read-mind genes, so that nobody can fooled me. Yeah! Sila la berangan. So, (so lagi) something happen yang dekat atas tu tak ada. Huu..

Actually, I want to share my experience about this :something happen: but I think, later-later la ye. So guys, tolong berhati-hati dan fikir masak-masak (sampai hangus pun takpe) sebelum buat sesuatu. Dalam bumi Allah ni begitu banyak dusta dan duka yang ada. U wont know unless it happen to you. Kita selalu harap all yang buruk-buruk tu stay away from us but we are human, kita bukan Tuhan. Kun Fayakun, maka Jadilah ia.

Dan bila ia terjadi, selalu semat di hati, tiada manusia yang tidak diuji.


No comments:

Post a Comment

Time kasih sebab komen!