Tuesday, January 30, 2018

Customized gift yang best!


Hi assalamualaikum!

Alhamdulillah minggu lepas present untuk suami dah sampai tapi macam biasa isteri yang excited lebih,  pasal orang perempuan je yang hobinya tunggu posmen. Kahkah. Kali ni bagi hadiah sempena cintaku padamu bukan di atas kertas. Dan paling seronok hadiah tu adalah customized gift dari printcious. Best sangat website ni sebab boleh deko-deko hadiah.


Chang!!!

Macam awek korea tak sebutan tu. Hehe.
Siap kotak lagi. Yelah dah nama pun hadiah kan. Bagus sangat ni sebab tak payah bazir duit lagi beli kotak mahal-mahal tu. #savemoney

Hulur je kat husband, senyum ha dia dapat hadiah. #isteridambaansuami

Kalau korang nak surprisekan suami ke, mak ke, bff ke, bos ke, jiran ke, jangan risau pasal delivery time dari printcious ni. Lepas je korang check out order, tak sempat bangun dari kerusi dah dapat barang. Pintu suka hati doraemon pun kalah tau. Inilah analogi betapa cepatnya servis gift shop dari printcious ni.

Yang hadiah saya customkan ni t-shirt tau, dalam seminggu lebih macam tu dah dapat. Cepat sangat so puas hati dengan delivery time dia. Kiranya perasaan excited tunggu parcel tu tak sempat hilang dek menunggu lama. So kalau nak order sepandai-pandai tupai melompatlah korang bajet masa tau!


Ha inilah tshirt nya. Kualiti memang bersesuai dengan apa yang kita bayar. Husband suka sangat dengan kain dia. Cotton dan serap peluh. So selesa la pakai kat Malaysia ni. Kalau laki korang dok Korea ke, dia gantung jelah nanti. Haha.

Dan yang paling best, kualiti printing pada shirt tu serius memang thumbs up up. Tak risau melekat-lekat bila basuh. Sebab ada sesetengah printing, pantang kena air terus hancuss sehancur hatimu. Tapi tidak dengan printcious. 

Dari segi saiz pun puas hati sebab saiz dia betul. Masa nak pilih saiz risau juga takut indah pada huruf je tapi berjudi jelah ambil saiz yang memang suami pakai. Turn out fit him nicely! Terasa jatuh cinta pulak melihat si dia. Kahkahkah.


Smart kan? Baju tu bukan laki i.

Yang tulisan tengah warna kuning tu lah yang saya buat sendiri. Ha, kalau nak letak nama suami boleh, ayat pick up line boleh, doa qunut pun boleh. Haha.

Nanti boleh edit colour, font size, dan macam-macamlah sampai korang rasa macam Picasso baru check out ya! Personalised gift macam ni memang ada sentimental value yang sangat tinggi tau. Mau dia pakai baju ni sampai rabak. Dan paling penting tiap kalai pakai baju ni dia rasa bersalah nak ngorat awek lain. Kahkah

So kalau rasa nak kasik suprise juga korang terus usha website Printcious sebab website ni memang gift shop yang best sangat. Nak edit pun senang dan mudah je faham =) Korang kan tak suka pening-pening. Dan i tell you yang ini adalah salah satu idea suprise gift untuk yang tersayang jugak tau
https://www.printcious.com/my/gifts/occasions

Happy shopping!

No comments:

Post a Comment

Time kasih sebab komen!