Wednesday, August 19, 2015

Jom cuba miniature perfume dari Rexylla

Hai dan Assalamualaikum,

Raya month dah past dah. Kena tunggu tahun depan. Tapi, saya lebih tunggu Ramadhan sebab bila bulan puasa datang, saya dapat rasa suasana yang lain, lebih aman mungkin? Iyelah, setan tak ada cuma ada manusia berperangai syaitan.

Okay. Saya nak kongsi dengan cerita ni dengan orang yang nak beli perfume original je. Kalau yang nak beli yang RM10 sebotol, post ni tak sesuai untuk korang tapi kalau ada sipi-sipi niat nak cuba macam mana feeling pakai perfume original boleh teruskan pembacaan ye. Hehehe.

Saya mula nak cuba-cuba wangi ni sejak hormon keperempuanan yang suka melawakan diri tu start dirembes. Tapi at that time, memang tak ada duit nak beli perfume. Kalau pergi Watson atau Guardian pun cuma mampu beli body spray yang harga below RM10. But still masih wangi dan tak adalah bau kepam sepanjang dalam kelas kan.

Then, bila duit mula masuk akaun sendiri setiap bulan, selalu berangan nak beli yang mahal-mahal macam dekat Sogo tu. Kan ada banyak booth jual perfume jenama mat salleh kan, yang salesgirl dia pakai skirt pendek dan makeup dan tak nak layan kita kan. Hahaha

Bagi saya, yang sangat berkira dengan every penny ni, saya rasa sangat berbaloi untuk beli perfume dari Rexylla sebab diorang ada saiz miniature.




Apa yang best pasal miniature ni?

1. Saiz die mini, nama pun miniature kan. Boleh letak dalam beg bawa pergi mana-mana pun. Tambah-tambah gegirl yang dalam handbang tu ada 7 keturunan kan. Berat!

2. Boleh beli banyak jenis. Kalau korang beli saiz normal tu mesti dapat beli satu dan bertahun asyik bau sama kan. Boring x?

3. Satu handbag satu perfume. Hahaha. I did this. Even lipstik pun. End up dress table tinggal bedak baby sahaja.

Oh ya, Rexylla bukan jual miniature je tau. Ada juga dalam bentuk vial kalau nak try dulu atau boleh juga beli yang besar tapi dengan harga jauh lebih rendah.


Selamat mewangi bersama Rexylla

1 comment:

Time kasih sebab komen!