Thursday, October 24, 2013

Berapa kali nak cakap?

Assalamualaikum.

Sebelum apa-apa, jom kita sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah yang meninggal dekat bank tu.

Sebelum baca yang bawah, saya nak beritahu yang saya amat marah gila @#$% dengan orang yang menyebabkan wall facebook saya penuh dengan gambar dan video yang anda share. Tak, saya tak marah kalau video kucing gemuk tergolek-golek tapi sekarang anda penuhkan dengan gambar dan video berdarah-darah, accident, tumbuk pecah-berderai, tembak pecah kepala dan yang segala-gala yang kejam. Ye memang betul saya boleh hide, tapi fikir logik, sebelum hide, accidently saya akan tertengok dulu.

Hey, korang tak baca entry (http://aienzunnur.blogspot.com/2013/07/foto.html) ni ke?
Saya share every blog post bukan untuk cari glamour tapi untuk share perkara yang pada sisi pendapat saya, itu betul untuk dikongsi.

So please abang hensem dan adik comel, tak ada faedah hatta sebesar zarah pun kita tekan upload atau share di akaun facebook kita berita yang tak ada faedah. Kita semua dah besar, tahu maksud faedah. Kalau tak tahu boleh buka Kamus Dewan Bahasa.

Dan
hei, share video lucu-lucu je boleh?
biar stress kerja lesap.


6 comments:

  1. Kan. Kekadang tak sampai hati nak tengok gambar mayat2 tu. Tapi nak buat macam mana, dah semorang nak share, memang tak dapat nak hide lah kan :)

    ReplyDelete
  2. Marah btol bnyinya =) mgkin diorang yg kongsi tu xfham bhasa kot..al-fatihah bt arwah..alhamdulillah la dh slmat dikebumikan

    ReplyDelete

Time kasih sebab komen!