Assalamualaikum Petang tadi masa lepak sambil kunyah angin datang IDEA nak buat giveaway pulak. So, korang support la saya ye. Hehehe (gelak manja ni) Meh nak share hadiah yang bakal saya bagi seikhlas hati tanpa paksaan mana-mana pihak pun. Syarat join untuk layakkan terpilih dapat hadiah kat atas tu adalah...jeng..jeng..jeng 1. Follow blog ni. Iyalah nanti tak adalah korang terlepas update nama pemenang giveaway. Kalau korang terpilih tapi tak redeem sampai setahun menangis di bucu sofa pulak. 2. Like facebook page Charmant Hijab Gila Handbag 3. Korang buatlah pos pasal giveaway ni kat blog korang dan share link kat komen tau. Nanti senang la saya pilih pemenang. Itu je. Senang amat aih. Thank you support! [UPDATE] Sebab ada yang nanyain bila giveaway ni tamat, so giveaway ni tamat 26 OKTOBER 2016 okay? Cecepat join sebab kalau yang join 30 ke , 1 November tu sis malas layan. Miahahaha Thank you mucho again!
Assalamualaikum Saya rasa hampir semua perempuan teringin nak jejak kaki ke Ho Chi Minh(HCM). Yelah, asyik dengar je orang bercerita yang best sangat shopping kat sana. Barang murah! Ha... terujalah tu. Okay saya akan kongsi sikit(nak lebih kena bayar) tips dan pengalaman saya shopping dan berjalan-jalan di HCM tanpa ikut trip. Percayalah senang sangat nak shopping dan jalan kat sana walau tak ada guide dan tak ikut trip sebab bandar HCM yang bahagian untuk shopping tu small saja. Tapi awas 10K boleh habis. Just kena berani, banyakkan membaca dan insyaallah Allah jaga. Islamik betul posting ni. Haha! HOTEL Hotel banyakkkk gila kat sana sebab kawasan tourist. Bukan Malaysian je, mat salleh pun ramai. So kalau nak cari jodoh mat salleh boleh ke HCM je tak perlu jauh sangat. Tiket flight murah sikit kan. Okay okay fokus pada cerita hotel. Hotel sangat digalakkan cari di kawasan MALAYSIAN STREET sebab halal restaurant banyak gila kat sini dan lepas shopping boleh baling je ...
Assalamualaikum! Shah Alam ni agak besar dan best jugak. Saya tinggal kat sana tak lama tapi still rindukan Shah Alam. Hehe. Sentimental kan. Tempat pun saya boleh rindu, inikan pulak orangnya. Kahkah. Okay kali ni saya nak share dan review sikit hotel best, affordable dan cantik di Shah Alam. Easy untuk korang book hotel di Shah Alam nanti. Hotel yang cantik di Shah Alam tu namanya Shah Alam De Art Hotel . Nampak? Nama pun art kan mesti deco hotel ni Picaso pun kalah. Okay, overrated ni. Haha. Ni lah hotel tu. Hotel ni ada 3 ketul kat Shah Alam. Yang saya duduk ni di seksyen 19. Lagi dua buah dekat ICT dan Seksyen 7. Nanti boleh pilih nak tidur kat mana tau. Gambar ni nampak la dekorasi hotel tu dekat bahagian tingkap dia. Kalau nak tahu, yang tak buka tu bukan real tingkap itu lukisan je. Saya tertipu tau mujur husband tegur akan kebodohan ini. Haha. Harga boleh semak dekat mana-mana hotel booking website ya sebab kami walk in saja. Bahagian dalam hotel pun c...
Comments
Post a Comment
Time kasih sebab komen!