Wednesday, May 29, 2013

Fast and Furious. 6 la!

Assalamualaikum!




Lama pulak tak cerita pasal pergi tengok wayang. Macamkan dalam dunia ni, okey kecilkan skop sikit, macamkan dalam Malaysia kita seorang tengok wayang. Sebagai pengunjung dan pemberi untung tegar dekat cinema-cinema yang berlambak dekat Malaysia ni, saya haruslah tak tertinggal untuk tengok latest movie yang digilai anda semua.

It was Fast and Furiouso numver 6. Dan saya memang tak ingat filem ni pasal apa. Since tajuk dia fast, mestilah berkaitan dengan kereta. Eh, lori pun kadang lebih laju dari kereta. Siap masuk lane paling kanan. Okey.

Memandangkan filem dah categorized untuk orang tua yang reti-tengok-wayang-bazirkan-duit, bila yang muka selalu class class sekolah rendah lipat dalam tudung letak plastik agar tudung maintain mesti kena show off ic dulu. Untunglah wajah awet muda. Dan rugi. AHaks.

Secara 90 peratusnya, dengan aksi memang untuk orang tua ada otak dan Gisele yang comel bangat, filem ni menarik ditonton ketika lapang. 10 terpaksa ditola kerana wujudnya aksi filem Hindustan. Kita semua gelak macam tengok Maharaja Lawak bila scene yang tu keluar.

Sumpah! hindustan sangat.




7 comments:

Time kasih sebab komen!