Friday, December 7, 2012

Ekspress

Assalamualaikum.

Buat masa sekarang tak ada masa nak post entry comel-comel. Yang tu semua save sampai ada masa yang cukup untuk karang. Now boleh buat yang ekspress dan versi pemalas. Getting old ni memang tak ada masa nak buat benda macam ni. Curi masa je. Ini pun working hours tapi terpaksa rest sebab mata sangat penat mengadap laminar flow seharian. Kalau mengadu confirm bos penuh toleransi. Hakhakhak.

So saya notice yang dia getting worst dengan saya sebab saya maintain diam dan buat bodoh. Itu kepakaran saya. So padan la muka kau kan.

Saya tak faham la dengan perangai manusia yang satu: letak salah dia dekat orang lain. Dey mak cik, loser tau loser. Jangan mimpi nak kenakan orang la. Level kita tak sama ok. Fuh. Berlagak gitu. Tak apa dengan orang tu memang perlu sebab dia yang mintak.

Dua:cari salah orang.

Haish.
Tak penat ke mak cik hari hari kau tanam biji benih benci dalam hati tu. Subur ye? Sebolehnya nak buat orang ni nampak kurang dan salah. Hey, tak perlu buat nampak kurang dan ada salah la. Manusia memang kurang dan selalu buat salah. Kenapa buang masa buat benda yang dah ada. Baik guna masa untuk cuci hati. Kalau tak reti boleh tanya kawan yang serba tahu tu. Pelik dengan manusia ni.

Eh. Lupa kau pun manusia yang kurang dan buat salah.

So aku maafkan kau atas salah kau yakni cuba memfitnah aku tapi tak jadi tu.

Kesian.

posted from Bloggeroid

4 comments:

Time kasih sebab komen!