Monday, October 15, 2012

Oh My Celcom Broadband

Assalamualaikum

Pernah tak sebelum saya bebel pasal broadband yang bermasalah?
Pernah!
Saya tahu saya pernah.

Tahu tak saya tak suka customer service?

Bulan lepas broadband saya sangat baik dengan saya. Dia menggalakkan saya tidur awal. Tapi dia tak tahu saya  bayar dia bukan untuk suruh saya tidur awal sebaliknya saya bayar almost hundred setiap bulan (sampai terpaksa kelip-kelip mata tengok baju warna merah sebelah Giant: dramatik ) untuk saya online. Bebas di alam maya tanpa batasan. Dan stalk facebook orang. Mungkin?

Masalahnya dia boleh je buat connection. Lampu biru. Sebiji macam warna bendera Barisan Nasional tapi langsung tak boleh browsing. Jadi disebabkan saya sibuk dan banyak lagi benda nak difikirkan saya let it go hinggakan seminggu masalh itu tak pulih.

 Terus saya decide call customer service dan selepas 1 jam. I JAM!. Oh! dan akhirnya dia kata dia tak boleh buat apa-apa dan kata akan ada orang call saya regarding masalah itu.



Untuk kali keduanya saya terpaksa call customer service lagi dan mendapat jawapan yang sama.

Bosannya.

Saya tak salahkan orang  yang jawab panggilan tu. Saya salahkan celcom ni ha. I bayar tahu. Lepas ni kalau broadband ni kembali ke masalah dia, saya tahu yang saya patut, mungkin jadi lebih bersabar. Mungkin. So please celcom, bagila service terbaik untuk customer anda.

4 comments:

Time kasih sebab komen!