K-virus

Stok drama Korea dalam laptop semua dah habis tonton. Aduh, macam mana ni. Nak tengok online barai la broadband yang serba kekurangan ni. Dapat blogging, jeling-jeling facebook, check email pun dah kira syukur dah. Lagipun layan online tak best. Tak menarik.



K-Virus tu tak masuk K-Pop, since gua tak suka sangat lagu-lagu Korea yang gedegung gedegang macam bunyi mesin air tu. Bising. Ada la sesetengah yang I dengar. Tapi usahlah ditanya tajuk dan penyanyinya. Sebut la siapa pun, jawapan tetap sama. Kalau lagu-lagu dalam drama Korea, owh, kena yang awesome, memang satu hari la pusing kaset tu je. Sekarang asyik pusing lagu dari drama Heartstring. Best. Rasa nak peluk-peluk je penyanyi tu.

Kenapa K-virus? Suka hati kita lah!

Cerita ni timbul sebab tadi, dekat office, lab-mate cakap bos kitorang selalu layan drama Korea. Damn lah, layan Korea tak ajak. Haaa. Patut la semua sterilization tabur kat kitorang, dia nak layan Korea rupanya. Sebenarnya, I terkejut juga since,

1. Susah je lelaki nak layan Korea. Fahmi cakap, geli la tengok, lelaki Korea jambu air je semua (air tu I sendiri tambah)

jambu ni la yang bos-melayan-korea tu masuk semalam. Sedap tapi tawar. Macam minum air, bak kata lab-mate (mulai sekarang gua nak guna lab-mate, tak mau la kawan sekerja, agak kelmarin pulak rasanya)

2. Bos tu nampak macam skema je bila I pergi desk dia, selalu nampak die ngadap Microsoft word. Ni mesti dia cepat-cepat kecikkan window korea tu bila nampak I. Ceh.

Agak-agak, wajar tak I tukar-tukar drama Korea dengan dia?

Comments

Post a Comment

Time kasih sebab komen!

Popular posts from this blog

Time for Giveaway

Tips untuk shopping di Ho Chi Minh, Vietnam tanpa ikut trip

Bangun pagi di hotel dan bila masuk bilik air.....