Friday, March 4, 2011

Dunia Blog Yang Busuk

Kecuali blog I (sila muntah sekarang)

"kawan I yang seorang tak henti-henti sindir I sebab buat post tip naik tren. Oh, mungkin dia jeles sebab dia tak pernah board into the train atau mungkin dia dengki sebab dia tak boleh tulis macam I sebab dia tiada blog. I tahu dia sedang baca. Hahaha..."

Pertamanya I nak jelaskan dekat sini sebab utama blog murahan ini ditubuhkan adalah kerana pemiliknya sangat teruja untuk bercerita dengan cara dia sendiri, cerita basi atau cerita lapuk, pada masa sama berkongsi apa yang ada di dalam hatinya dengan kamu, kamu dan kamu.

Setelah agak lama berkecimpung dan menggilai dunia blog ini, terlalu ramai bloggers yang I kenal. Kenal dalam erti kata kenal blog mereka. Dan daripada situ, I dapat lihat dengan jelas apakah motif mereka berblog. Hahaaa..

Ye betul, itu blog kamu.


Dunia blog ni I katakan busuk khas untuk mereka yang gunakan blog untuk menyuarakan isi hati mereka yang mana pada masa yang sama menjatuhkan pihak yang lain. Huh, sungguh tidak cool mereka ini. Cakap macam baik dan berilmu tapi menghentam orang secara halus. Saja la tu cari populariti.


Silakan terus berbuat demikian kerana dunia blog kamu adalah busuk..=p

4 comments:

Time kasih sebab komen!