How do I fix this?

Ok, I tak boleh besarkan font..Argh..
And yang lebih sadis ialah I cant pick colour too.. 2 x argh...


Lagi, kalau perasan (kalau tak perasan tolong tengok) my headbar sangat tidak cerdik. Ok, I buat pejam mata sebelah sebab I tak nak yang besar gedabak stok tayang muka. Nah, ini bukan nak condem sapa-sapa tapi setiap orang have their own interest kan?

I love writing, in fact kadang-kadang I fikir yang I boleh all out thru writing. Boleh tak cakap writing is my passion?

Sebelum I start writing in this cute miut (hahaha) blog, I selalu tulis by hand la, dalam buku, most pasal benda yang I tak boleh reveal thru speakin. Well, I memang jenis pendendam, eh, pemendam or whatever la kan. Lepas tu, tak lama lepas tu, I belek-belek balik, baca, senyum, kadang-kadang its still there tapi most of the time I buang.

Bila fikir-fikir balik, almost post I yang agak zaman dahulu tu semua nampak macam nak cover-cover dan syok sendiri. Dan I sendiri pun tak rasa satisfied dengan apa yang I tulis tu. Sebab tu sekarang, segala macam emosi I hambur kat sini. This is my blog (ayat klise) dan memang untuk I dan orang-orang yang rasa I hebat. Hey!

I belajar benda baru hari ni, dan I sangat takut yang I tak boleh buat. I rasa macam nak give up tapi bila teringat plaster2 tu terus kesat air mata. Dan macam biasa I akan pergi kepada budak kacak tapi I tak boleh ganggu dia. Dia letih. Patut ke I cari masa lain. Tak tahu la..

My life is pathetic.

Comments

  1. hehehe...well, ko memg boleh jadi penulis hebat..hehe...chaiyokk...

    hurm....tapi leh x tolong ajar aku cmne nk letk nuffnang add tuh?? huh, sgt sakit hati sebb dah cuba buat so many times tpi x jadik2....

    ReplyDelete

Post a Comment

Time kasih sebab komen!

Popular posts from this blog

Time for Giveaway

Tips untuk shopping di Ho Chi Minh, Vietnam tanpa ikut trip

Bangun pagi di hotel dan bila masuk bilik air.....