Assalamualaikum! Shah Alam ni agak besar dan best jugak. Saya tinggal kat sana tak lama tapi still rindukan Shah Alam. Hehe. Sentimental kan. Tempat pun saya boleh rindu, inikan pulak orangnya. Kahkah. Okay kali ni saya nak share dan review sikit hotel best, affordable dan cantik di Shah Alam. Easy untuk korang book hotel di Shah Alam nanti. Hotel yang cantik di Shah Alam tu namanya Shah Alam De Art Hotel . Nampak? Nama pun art kan mesti deco hotel ni Picaso pun kalah. Okay, overrated ni. Haha. Ni lah hotel tu. Hotel ni ada 3 ketul kat Shah Alam. Yang saya duduk ni di seksyen 19. Lagi dua buah dekat ICT dan Seksyen 7. Nanti boleh pilih nak tidur kat mana tau. Gambar ni nampak la dekorasi hotel tu dekat bahagian tingkap dia. Kalau nak tahu, yang tak buka tu bukan real tingkap itu lukisan je. Saya tertipu tau mujur husband tegur akan kebodohan ini. Haha. Harga boleh semak dekat mana-mana hotel booking website ya sebab kami walk in saja. Bahagian dalam hotel pun c...
Comments
Post a Comment
Time kasih sebab komen!