Thursday, April 22, 2010

Akademi Fantasia:Mawi

Tidak! Saya bukanlah sama sekali peminat setia AF. Tidak!Tidak!(ok, perlu ke bangkangan sebegitu, ye, perlu, supaya kalian tahu, saya tak suka.haha)

Sebelum itu, saya memohon maaf kalau terkutuk. TERkutuk ok rancangan gila glamer ini. Tak ada orang terjah kan? Seperti yang peminat-peminat tahu, AF ni dah masuk musim ke 8. Dan serius saya tak tahu dah berapa puluh yang lahir daripada program ini (penggunaan "daripada" untuk ayat ini bukan "dari", dari digunakan untuk tempat dan masa. Itu kita panggil tatabahasa).

Baiklah,saya cuma kenal mawi, ye, mawi dan saya sukakan dia masa dia dalam akademi. Tiap hari saya baca surat khabar cari berita Mawi. Dulu masa tingkatan 5 kami ada surat khabar free. Berebut aje. Ok, sekarang sila gelak. Saya tahu saya tidak berapa bijak sebab saya sukakan dia. Oh, kenapa saya suka Mawi dulu? Sebab dia hensemkah? Atau gondol?

Ini Mawi. Motif gambar diletak tidak diketahui

Pertama kali mengenal AF adalah semasa di Gerik. Masa itu musim pertama. Dan sememangnya seluruh Malaysia menggilai AF. Oh, kenapa daku terjebak. Dan lebih memalukan, saya dan bersama-sama beberapa orang teman telah dengan tidak malu. TIDAK MALU. mengunjungi rumah salah seorang kakitangan semata-mata nak tonton konsert final AF! Apakah?


Akhirnya, pulang dengan hampa sebab Vince yang menang. Ces, malu tak terbalas.

7 comments:

  1. vince? errkk..mawi kan season3..vince kan season1 ..eh..motif?

    ReplyDelete
  2. hehe..sy x penh ikt rancangan ini tp at last just tawu pemenangnye je utk setiap session huhu

    ReplyDelete
  3. antara yg suka mawi dulu..

    sekarang...

    artis semua sahaja

    hehheheh

    ReplyDelete
  4. saye suke mawi..


    motif: tiada


    ^___^

    ReplyDelete
  5. bluecity:ye..same je..amik yg jernih buang yg kerih

    sweetforest:sweetnye nick die..mawi pon sk u..=p

    ReplyDelete

Time kasih sebab komen!