Assalamualaikum! Shah Alam ni agak besar dan best jugak. Saya tinggal kat sana tak lama tapi still rindukan Shah Alam. Hehe. Sentimental kan. Tempat pun saya boleh rindu, inikan pulak orangnya. Kahkah. Okay kali ni saya nak share dan review sikit hotel best, affordable dan cantik di Shah Alam. Easy untuk korang book hotel di Shah Alam nanti. Hotel yang cantik di Shah Alam tu namanya Shah Alam De Art Hotel . Nampak? Nama pun art kan mesti deco hotel ni Picaso pun kalah. Okay, overrated ni. Haha. Ni lah hotel tu. Hotel ni ada 3 ketul kat Shah Alam. Yang saya duduk ni di seksyen 19. Lagi dua buah dekat ICT dan Seksyen 7. Nanti boleh pilih nak tidur kat mana tau. Gambar ni nampak la dekorasi hotel tu dekat bahagian tingkap dia. Kalau nak tahu, yang tak buka tu bukan real tingkap itu lukisan je. Saya tertipu tau mujur husband tegur akan kebodohan ini. Haha. Harga boleh semak dekat mana-mana hotel booking website ya sebab kami walk in saja. Bahagian dalam hotel pun c...
hehe, gle2, smpai 567 pages kuar....haha
ReplyDeletemu nih...sokmo ketinggalan..aku lama dh dpt emel fwd nih..ahahah..yg sardin tu pn last yr lg dpt...nak emel latest2? meh emel..aku fwd via my ofis emel..hiihhihi
ReplyDeleteweekkk...
ReplyDeletebia la..
aku kn dop planet lain ngn mu...
terkezut den....cter pe yg duk ngarut pnjg2 nie...sape yg nk bc pnjg2 cenggini...huhuhuhuhu
ReplyDelete