Thursday, November 12, 2009

mahu menjadi mereka....


Saya mahu menjadi seperti mereka...
Tersenyum gembira....




Saya mahu menjadi seperti mereka...
Melangkah ke mana pun masih tersenyum...

Kenapa tiba-tiba perasaan itu wujud dalam kotak hati ini?
Sebab tadi nampak kanak-kanak.Tadika.Dengan cikgu2 mereka.
Maaf kalau fikiran korang semua tak sama dengan niat post ini dibuat..

Tak paham?

Biarkan.....

Ini nak cerita pasal kanak-kanak tu bukan nak cerita luahan hati...
Tak tahu kenapa kanak2 comel tu datang kat kkm tadi.(bukan kanak2 kt ats 2 ye..)
Hati memang dah tertarik dengan mereka semua.Nak je jalan laju-laju terkam kanak2 tu.Peluk.Cium...

Tapi hati je bergerak kaki masih kat bus stop..Takpe.Mata masih ada.

Seorang demi seorang keluar dari kereta(xtaw la nama ape kete 2..)
Satu
Dua
Tiga
Empat.
...Sepuluh...

"Danial pegang tangan Tasya"
Ayat yang sama diulang oleh cikgu tu untuk kanak2 yang lain tapi nama pun lain la...

"Jalan pegang tangan.Nanti hilang"

Mata tengok je sampai mereka hilang.Senyum.

Yang best kat sini cikgu tu suruh kanak2 lelaki pegang tangan kanak2 perempuan.So masa diorang jalan..Waaaaa...Sweet gila.Comel sangat..(tapi kecik2 da pegang tgn anak dara orang eh)


Disebabkan itu...otak saya ingat pada seseorang.Hati saya rindu pada dia.Jari saya dah klik butang upload picture....
.
.
.
.
.
.
.
.




this is my sayang.Adik,kak ain rindu !!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Time kasih sebab komen!