Wednesday, February 6, 2013

Ulang tahun

Assalamualaikum

Hari ni saya 14 tahun 6 hari. Tahun depan saya bakal menduduki SPM. Takutnya dengan kertas Kimia. Sebab tu saya dapat 4B masa tahun 2005. Ah...



Ini semasa saya 13 tahun.

Semenjak menjak meningkat usia ni rasa tua semacam je. Kadang terfikir "what im gonna do with my life? (maafkanlah grammar yang tak setaraf grammar korang tu. Walaupun grammar jadi grammak, gua tetap monolog bahasa Brad Pitt)

Asal tahun baru dengan umur baru semangat nak buat SESUATU tu berkobar. Tapi ingat lah wahai Ain! semangat tanpa usaha ru kosong kosong.

Terima kasih atas ucapan dan doa daripada peminat sekalian. Hahaha.

Semoga makbul hendaknya.

Bye.


Maaf untuk entry berupa diari ni. Heh. Heh.

posted from Bloggeroid

2 comments:

Time kasih sebab komen!