Friday, April 23, 2010

My Name Is Khan, eh, Ain

Assalamualaikum..

Siapa dah tengok cerita tu? Saya belum. Tapi akan, sebab..sebab shah rukh khan hensem. Hahaha. Ma saya pun suka lelaki itu. Tapi ain mintak maaf ye ma, terpaksa tolak pinangan dia minggu lepas. Ain bukan apa, cuma cinta hati terarah ke lain.

Ok. cukup merapu disini..

Ini shah rukh khan dan kojol, eh, kajol.

Tengok, niat nak menulis pasal nama sendiri tapi dengan shah rukh khan pun ada. Tapi tak apa, ini kita panggil variasi. Betul ke? Tak apa, kita belasah aje.

Baiklah, seringkali saya mengalami masalah SILA-ULANG-NAMA-PALING-SIKIT-TIGA-KALI. Anda faham maksud saya? Begini, setiap kali menyebut nama kepada orang-orang baru saya sokmo harus menyebutnya paling sikit tiga kali ulangan. Tidak mengapa. Saya sukakan nama saya. Anda bagaimana?

Selain itu (tengok, ayat karangan dah keluar) ada juga segelintir yang tidak dapat mengeja nama saya dengan betul lagi precise.Makanya saya harus menunjukkan ic. Tak apa. Saya berbesar hati untuk mengeja bagi pihak anda.

Bermula tadika (mungkin tipu, sebab saya lupa maaaa) sampai sekarang, namaku menjadi pujaan. Eh, menjadi tanda tanya. Apakah? Bagaimanakah?. Apakah bermaksud apa maksud nama saya dan apa nama penuh bila saya cakap "AIN". Bagaimana pula macam mana mahu eja lagi sebut.

Kesimpulannya, nama wa SITI ZUNNURAIN. Senang bukan?

7 comments:

  1. i dah tengok separuh my name is khan..besttt :P
    koya nama glemer la tuh..miahahah

    ReplyDelete
  2. nama saya? alamak..mera nam hai..aiyakk

    ReplyDelete
  3. haha..da tengok ke citer nih? review sket~

    ReplyDelete
  4. budak hitam:hahaha

    aidi:belum pak..ngak baca diatas, terus komen ye..ces..=p

    ReplyDelete
  5. salam ziarah..
    waAa..kita mGhadapi masalah yG sama, pGulangan nama..apakah kita terlalu glamer? kui3! ;0
    nyway sedap nama kamu...

    ReplyDelete

Time kasih sebab komen!