Saturday, April 24, 2010

Ini cerita tagging

Pagi ini bila buka dashboard blog and lawat blog kawan-kawan ada kerja pulak. Terima kasih cik yati sudi tag i. Bangga sekali. Haha. Di bawah ni arahan dia...


1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogging


Inilah dia..


Cantik kan gambar tu. Saya pun tak tahu tu gambar apa. Ok. Tipu. Begini alkisahnya. Gambar diambil oleh Cik Zulaikha semasa saya berjaya menarik dia mendaki bukit untuk ke makmal. Kejam kan kakak dia. Tidak. Motif saya adalah untuk mendedahkan dia dengan susana Makmal. Dia mana pernah masuk makmal, masuk kelas je. Bosan. Dan saya nak berlagak tunjuk hasil penyelidikan saya. Ces. unsur riak disitu. Sila ambil iktibar.

Baiklah, pokok kecil comel lote tu sebenarnya pokok rambutan yang saya dah kecik kan guna teknik "Honey, I shrunk the pokok rambutan". Ok, terima kasih. Jumpa lagi besok. Babai.

4 comments:

Time kasih sebab komen!